Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rear Axle Optimization of SIGMA Sports Car
Repka, Martin ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with analysis and following optimisation of a Sigma TN sports car suspension. Knowledge of vehicle dynamics and strength of materials was used during the optimisation. Kinematic and force analysis was carried out in software ADAMS Car. A FEM analysis was processed in Ansys Workbench environment. Three design concepts were worked out, in which Topology optimisation also found use.
Simulace kinematiky a dynamiky vozidlových mechanismů
Zháňal, Lubor ; Bauer, František (oponent) ; Píštěk, Václav (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá numerickou simulací kinematiky a dynamiky mechanismů pomocí vlastní vyvinuté numerické metody a na ní postavené komplexní simulační aplikace. Popsány jsou jak matematické principy použité numerické metody, tak i postup programování důležitých částí aplikace a její optimalizace. V závěrečné části jsou provedena srovnávací měření stran přesnosti a výkonu.
Systém odpružení a tlumení motocyklu
Filka, Tomáš ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje teoretický přehled z oblasti motocyklových podvozků, systémů zavěšení kol a také informace o samotných pružinách a tlumičích. Dále se práce zabývá praktickým využitím multibody simulace pro testování motocyklového zavěšení a získané poznatky uplatňuje v sérii ukázkových přejezdových testů, vytvořených v programu MSC Adams View. Následuje vyhodnocení výstupů simulace společně s návrhy, jak lze v budoucnu tento model vylepšit.
Multibody model traktoru s odpruženou kabinou
Kadlec, Jakub ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou odpružení kabin nákladních vozidel a traktorů. Popisuje současný stav odpružení kabin, metodiku měření a vyhodnocování jízdního komfortu. Na sestaveném multibody modelu traktoru jsou porovnány různé koncepce odpružení a je provedena citlivostní analýza parametrů majících vztah k jízdnímu komfortu.
Rear Axle Optimization of SIGMA Sports Car
Repka, Martin ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with analysis and following optimisation of a Sigma TN sports car suspension. Knowledge of vehicle dynamics and strength of materials was used during the optimisation. Kinematic and force analysis was carried out in software ADAMS Car. A FEM analysis was processed in Ansys Workbench environment. Three design concepts were worked out, in which Topology optimisation also found use.
Systém odpružení a tlumení motocyklu
Filka, Tomáš ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje teoretický přehled z oblasti motocyklových podvozků, systémů zavěšení kol a také informace o samotných pružinách a tlumičích. Dále se práce zabývá praktickým využitím multibody simulace pro testování motocyklového zavěšení a získané poznatky uplatňuje v sérii ukázkových přejezdových testů, vytvořených v programu MSC Adams View. Následuje vyhodnocení výstupů simulace společně s návrhy, jak lze v budoucnu tento model vylepšit.
Multibody model traktoru s odpruženou kabinou
Kadlec, Jakub ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou odpružení kabin nákladních vozidel a traktorů. Popisuje současný stav odpružení kabin, metodiku měření a vyhodnocování jízdního komfortu. Na sestaveném multibody modelu traktoru jsou porovnány různé koncepce odpružení a je provedena citlivostní analýza parametrů majících vztah k jízdnímu komfortu.
Simulace kinematiky a dynamiky vozidlových mechanismů
Zháňal, Lubor ; Bauer, František (oponent) ; Píštěk, Václav (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá numerickou simulací kinematiky a dynamiky mechanismů pomocí vlastní vyvinuté numerické metody a na ní postavené komplexní simulační aplikace. Popsány jsou jak matematické principy použité numerické metody, tak i postup programování důležitých částí aplikace a její optimalizace. V závěrečné části jsou provedena srovnávací měření stran přesnosti a výkonu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.